Sider

tirsdag 7. desember 2010

Soon 2 down, 2 to go... Soon...

At det går ann å være SÅ trøtt når det er meningen at du skal være på topp og stå foran sensorer for å ta muntlig fransk eksamen. Puh!! 
Skal i ilden om ca 3 timer, og sitter i caféen på skolen og prøver å få tia til å gå. 
Er det noen vits å lese mer nå?
Jeg bestemte meg på søndag for at etter mandagens lesing skal jeg ikke lese en setning ekstra på tirsdag morgen, for hva er det egentlig godt for?

Gud bedre. Det jeg ikke kan nå, det får værra! 

Etter at de 10 minuttene med nervepirrende høring er over, skal jeg sette meg ned med Exphil-boka og pusle litt med den. Det går slag i slag med alle eksamenene som skal gjennomføres, enda har ikke jeg det værst altså, så jeg klager ikke - men intenst er det :)

Jeg skal være gla når dette semesteret er over, alle eksamener er ferdig, og juleferien åpner sin varme favn for meg... 

Jeg gleder meg til mange ting. 
Jeg gleder meg til ost-og-vin-kveld hjemme i huset mitt, med den supre faddergruppa mi fra starten av semesteret.
Så gleder jeg meg til å bli ferdig med å flikke over taklistene på soverommet for å skjule de flekkene der maskeringstæipen tok med seg malinga...
Jeg gleder meg til å vaske og rydde kåken i ettermiddag, og få det koselig og reint rundt meg - det trengs virkelig! Å være i innflyttingsmodus er ingen spøk....
Jeg gleder meg til eksamensfesten, og til å markere at 1 av forhåpentligvis 10 eksamensperioder er unnagjort!
Ikke minst gleder jeg meg til å reise hjem til jul.
Jeg gleder meg til å kjenne lukta av røkelse hjemme hos mamma og pappa.
Jeg gleder meg til å spise all den deilige julematen til pappan min, mest den hjemmelagede surkålen og sylta!
Jeg gleder meg til å bake kromkaker sammen med mamman min.
Jeg gleder meg til å se brodærn og samboeren hans, søtingene :)
Jeg gleder meg til å klemme alle sammen!!
Jeg savner dere :D


Huset mitt er tomt for julepynt. Det eneste som finnes, er en 20 kroners blikk-adventsstake fra Biltema, med 4 pene lilla lys i....
Og jeg som hadde gleda meg sånn til å pynte til jul i eget hus...! Vel vel, det får bli neste år. Juleeska mi blir i allefall endelig med nordover når vi kjører hjem til Barteby på nyåret.


Noen som vil mate katten min mens jeg er borte...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir gla' hvis du vil legge igjen en hvilkensomhelst hilsen til meg :)