Sider

onsdag 12. januar 2011

Hvor mye snø er det plass til i en oppkjørsel...?

Loads and loads and loads, er svaret på det.


Det har blitt 2011, og det krever jo min del av refleksjon.
Det som står klarest for meg, det er det ufravikelige faktum at 2010 var det året vi kjøpte oss hus for første gang i våre liv.
2010 var det året da jeg flytta både møbler og folkeregistrert adresse 3 ganger.
2010 var også det året jeg var så heldig å få lov til å dra på ferie til Hawaii, noe jeg aldri kommer til å glemme så lenge jeg lever!
Jaggu var ikke også 2010 det året jeg skulle debutere i skiskyting på Kroken, og slå alle jentene både i løypa og på standplass ;) For ikke å snakke om at jeg fikk tilbringe en helt utrolig helg sammen med to av mine aller beste venner gjennom tidene!


2010 var også det året da jeg ble student på årntli. Det har vært en ikke udelt positiv opplevelse, men kanskje noe av det råeste jeg har vært med på likevel! 
2010 var det året da jeg møtte en hel bataljon med gærne Europastudier-studenter (også kjent som EUREKAERE), som har endret hverdagen min spesielt, og mitt syn på menneskene i verden generelt ;)
2010 var det året jeg skulle få en ny god og nær venn!

2010 var det året da jeg og min Kjære feiret 4 fantastiske år sammen, på toppen av Trondheim, i en snurrende restaurant der jeg var redd matlysten min måtte vike for sjøsyke...

2010 hadde veldig mange ting i seg som jeg ikke ville vært foruten! 

Noe av det siste jeg fikk lov til å gjøre i det herrans året 2010, var å holde Herrenes Tale for alle gutta mine (ja, jeg forbeholder meg retten til å kalle dere det!!) på nyttårsaften. Gøy!!


Måtte alle der ute få et utfordrende, spennende og festlig 2011!!!
Takk for seg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir gla' hvis du vil legge igjen en hvilkensomhelst hilsen til meg :)