Sider

søndag 8. august 2010

På ukjente stier...

Dette har jeg aldri gjort før.
Jeg har aldri skrevet et blogg-innlegg i hele mitt 22 år lange liv, og begir meg nå ut på ukjente stier. Jeg er en rev på å følge de røde T-ene i fjella, men nå ser jeg ingen, og kan nårsomhelst ramle utfor stupet.
MEN! Det er jo en grunn til at jeg prøver meg likevel, og det er fryktelig enkelt:
Nysgjerrighet - roten til alt som er gøy!!
Det er ikke noe dramatisk som gjør at jeg føler for å dele av min erfaring eller slike ting, det er kun pur nysgjerrighet.

På telefon til min kjære sa jeg noe sånt som: " Du, jeg har gjort noe rart...! Jeg har laga en blogg....!"

Dette kan være starten på noe festlig, eller bare en kort liten flopp jeg glemmer innen det har gått en uke. Det kommer helt ann på hva hodet og fingrene mine har lyst til å bruke bloggen til. Jeg gidder ikke å tvinge meg selv til å skrive hvis jeg rett og slett ikke har lyst, ikke snakk om! Og nettopp derfor risikerer jeg at dette blir en glissen affære, men hopper altså i det, og håper på det beste.

Jeg er like spent som deg på å se hvor disse skribleriene fører hen, kanskje er det noen som liker å følge med på akkurat meg...?

1 kommentar:

  1. Hei min skjønne!

    Er jeg førstemann til å legge inn en kommentar til deg?? Hurra!

    Herlig at du har startet blogg, da har jeg muligheten til å følge deg selvom du har flyttet alt for langt bort fra meg. Stå på vennen, du skriver fantastisk:)

    Store klemmer til dere begge to fra Ida da vet du;)

    SvarSlett

Jeg blir gla' hvis du vil legge igjen en hvilkensomhelst hilsen til meg :)