Sider

tirsdag 17. august 2010

Så var det igang!!

Nå, i dag, har det vært immatrikulering på NTNU!
Det er sol og så varmt at det nesten ikke går ann - en strålende dag!
Ikke minst har jeg fått faddergruppe, og vi skal møtes til vors i kveld og bli kjent. 
Jeg gleder meg!!
Jeg trodde dagen i dag kom til å bli komplett kaos, med 7100 nye studenter bare ved NTNU, men alt fra åpningsseremoni til faddergrupperinger gikk for min del som smurt. De 3 fadderne mine virker som kjempetrivelige folk, mens de fleste av fadderbarna (foreløpig) er stille og forsiktige. Det er jo ikke jeg akkurat kjent for å være, så det er jeg som stiller spørsmål og prater i hytt og gevær. Vors i kveld blir sikkert veldig bra, med litt bli-kjent-leker og alkohol løsner selv de mest beskjedne raskt ;)

I morgen starter så smått det jeg virkelig gleder meg til, nemlig undervisning og orienteringsmøter. Nå vil jeg i gang!! Hvilken ExPhil-gruppe er jeg på? Hvordan ser timeplanene ut? Hvilke bøker skal jeg kjøpe? Hvor snåle ser foreleserne ut? Hvor mye koster et frokost-abonnement i kantina? Når har jeg tid til å ta kurs i stressmestring.....?

Vips - her har dere meg; student ved Norges Teknisk-Naturvitenskapelige Universitet.
"Ja, og så?" tenker du kanskje?
Vel, for meg betyr det ganske mye å endelig ha kommet så langt. 
Endelig er jeg student. 
På årntli! 
Nå er det min tur, og dette er mitt opplegg. Yeah ;)

Jeg koser meg!

1 kommentar:

Jeg blir gla' hvis du vil legge igjen en hvilkensomhelst hilsen til meg :)